Vad har hänt med "svenska the-west"? Personal/ansvarsmässigt

Hjälten

Member
Hej , är det någon som vet vad som har förändrats inom the-west.se?
Här på forumet finns det ingen info om uppdateringar , den uppdatering vi kör efter nu är 2.11 och ,2.12 är inkommande .
Infon vi har nu på forumet är senast Changelog 2.109 "Tillkännagivande".
Jag har skickat till supporten och frågat angående info om spelet , eftersom inne i spelet står det på ett ställe 2.107, vi spelar efter en väldigt mycket senare uppdateringen som sagt.
Jag skickar till supporten och får då svar av Jesper ifrån Danmark ,som är väldigt hjälpsam och länkar till andra länders forum (net ,dk), så det är jag väldigt nöjd med på riktigt.
Det uppdateras inte för att han inte kan flytande svenska ,och det är ju helt 100% förståeligt.
Men egentliga fråga är : Är nu the-west.se på dödens brant? Har man helt övergett spelet ifrån spelföretagets sida?
Någon som vet ?

voxscientia

Administrator
The West-teammedlemmar
The West SE-teamet
Tack för att du lyfte detta!

Som du ser har vi precis uppdaterat forumet, och i samband med detta har ett par av våra senaste tillkännagivande kommit bort. Vi ska se till att de läggs till retroaktivt igen, så att det finns ett arkiv om man är intresserad!

Jesper, som är CM på DK och helt fantastisk, har hjälpt till på SE medan jag varit på ledighet - och jag gör det samma för honom när han går på semester. Våra communitys är så pass lika att vi hoppas att detta inte skapar några problem för våra spelare. Vi är dock öppna för feedback kring detta.

The West SE är definitivt inte övergivet, och InnoGames hoppas på många år med er framöver!

Jag hoppas att detta svarar på dina frågor.