Version 2.0 - Förflyttning av städer, karaktärer och fort (Diskussion och frågor)

Losern96

Guest
Den skulle komma till Amchitka på torsdag, men en karta kom till båda världarna där man kunde boka sin plats i 2.0.

Kartan

Sigge Gardemeister

Guest
Till Amchitka väll? Som jag har förstått det så skulle de få den först, sen skulle det öppnas en ny beta värld, och sen får vi kanske se 2.0 även på våra världar.
En ny värld till betan, va roligt, lär väl starta upp en karaktär där möjligtvis.:rolleyes:

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
En ny värld till betan, va roligt, lär väl starta upp en karaktär där möjligtvis.:rolleyes:
Som det ser ut på dev-blog så... :) Och nog lär man testa den världen allt... :)

rainy sa:
Public beta World 2 (Amchitka) will get the update first. After that we will launch a new world 3 which will get the 2.0 update too. World 1 is planned for next week, the reason for that is simple: we have to migrate stuff like towns etc on the new map and we want to make sure that everything works fine. On world 2 there are just less towns and player. On a new world we don’t have any problems with migrations.

Steph

Guest
Eftersom det här har med 2.0 att göra så tycker jag att det passar bra här.

Ville bara säga att i skrivande stund finns det ytterligare 500 platser till zz3 på betan, så vill ni spela får ni skynda er.
Det kommer kontinuerligt nya platser men de fylls på väldigt snabbt, så det gäller att skynda sig om man vill prova på det nya :)

Länk till betan:
http://public.beta.the-west.net/

Bolter

Guest
Äntligen, fick göra ett nytt konto för att komma in på Enewetak, ska bli roligt att se vad som är nytt :D

Squadron

Member
Fler som spelar? Värt med Svensk stad?

So far tycker jag mycket är bra. 15sekundersjobben är väl ingen höjdare dock.

tomcat13

Moderator
Forumpersonal
The West SE-teamet
Fler som spelar? Värt med Svensk stad?

So far tycker jag mycket är bra. 15sekundersjobben är väl ingen höjdare dock.
15 sekunders är väl ingen höjdare för någon man If you know what I mean... :whistle:

När 2.0 kommer till .SE så får ni räkna med en hel del kritik och jag hoppas innerligen att allt kommer framföras till Innogames oxå.

dometik

Member
Bara det inte kommer nån ny värld till.SE när 2.0 kommer är jag nöjd,känns som det skulle vara helt fel väg att öppna en ny värld.

Tuffa uffe

Guest
Steph eller Inn!

Har ni tänkt på dem som har dålig dator som svårt köra nya flash etc!

Kan tänka mig där spelare som sitter på jobbet sen har nån gammal dator där hemma som sitter spelar på!

Prova själv på Betan och tyckte gick segt och var tyvärr rörigt bland jobb o menyer!

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Steph eller Inn!

Har ni tänkt på dem som har dålig dator som svårt köra nya flash etc!

Kan tänka mig där spelare som sitter på jobbet sen har nån gammal dator där hemma som sitter spelar på!

Prova själv på Betan och tyckte gick segt och var tyvärr rörigt bland jobb o menyer!
Jag har hört rykten på dev-blog om att en resurssnålare version är planerad, när den är klar är dock mer osäkert.

Tuffa uffe

Guest
Jag har hört rykten på dev-blog om att en resurssnålare version är planerad, när den är klar är dock mer osäkert.

Den krävde del märkte jag! Om inget annat så kommer serverna gå varma!

Tyckte meny var jobbig hitta i den + upplösningen var alldeles liten!

Höken

Administratör
Forumpersonal
The West SE-teamet
Den krävde del märkte jag! Om inget annat så kommer serverna gå varma!

Tyckte meny var jobbig hitta i den + upplösningen var alldeles liten!
Det var lite jobbit innan man visste var knapparna satt ja. Men på det hela så är jag nog positivt överraskad när jag vant mig. Personligen upplever jag inte heller några problem(/lagg) med grafiken.

PirateBirdXBA

Guest
Kan man fortfarande utföra 0% motivationsdueller (vinna 0 exp per duell) ?

PirateBirdXBA

Guest
Va skönt! Då ser jag verkligen fram emot 2.0, älskar den redan på betan! :)