Version 2.0 - Förflyttning av städer, karaktärer och fort (Diskussion och frågor)

William F Cody

Guest
Satan vad bitter du är Mansor..

Ge det en chans och sen efter det så kan du såga bäst du vill.. Tycker det är fel av dig att redan nu kapa 2.0 vid fotknölarna ens innan det kommit..

Finns säkert massa funktioner som är nya för alla och tar en stund att vänja sig vid.. Både bättre och sämre funktioner som efter hand kan justeras av Innogames.. Hoppas i alla fall att Innogames är lyhörda för eventuell kritik och att förändra saker som kanske inte passar in för oss spelare på 2.0..

Vet att vi som spelat ett tag i alla fall är rätt kräsna och vill ha det på ett visst sätt men att dom flesta ändå efterlyst förändringar och nu kommer dom..

Är skeptiskt lagd själv till naturen men tänker ändå, fast jag sagt att det får vara nog nu, ge 2.0 en ärlig chans.. Tänker speciellt inte sitta och klaga innan den ens kommit ut från betan än..

mansor

Member
hehe

William F Cody ibland är du roligt men men tog en första titt på 2.0 i anna värd.

klagar inte en skit men men en spel får inte ändras med nya tider vi lever 2012 lått inte en wildthe west få nya stil.

mw3 passar in i 2012 men the west men helt nya stil tror du den passa in ?

men man måste bli van efter fler år i the west så lyckades jag få in alt som händer i the west lärt näst alt 60% 40% är kvar lära tror fan inte jag lägger 4 år till för 2.0 kommit vet fan hur den blir vist kan den bli skoj vi får ju se.

tomcat13

Moderator
Forumpersonal
The West SE-teamet
William F Cody ibland är du roligt men men tog en första titt på 2.0 i anna värd.

klagar inte en skit men men en spel får inte ändras med nya tider vi lever 2012 lått inte en wildthe west få nya stil.

mw3 passar in i 2012 men the west men helt nya stil tror du den passa in ?

men man måste bli van efter fler år i the west så lyckades jag få in alt som händer i the west lärt näst alt 60% 40% är kvar lära tror fan inte jag lägger 4 år till för 2.0 kommit vet fan hur den blir vist kan den bli skoj vi får ju se.

Du kan väl för fan inte jämnföra the-west med MW3. Två helt olika spel för olika tider!

mansor

Member
tomcat13 är du med så käns den med 2.0 med the west om 2.0 kommer in käns den som den är som mw3 men men:eek:

PirateBirdXBA

Guest
Det gör jag inte. Det ska blir skönt och slippa en del 0% motivationsduellanter:)
Där tar du fel. Jag är 0% motivationsduellant på betan och jag får fortfarande 0 exp per duell. :) Så än kommer du inte undan från oss, hahaha.

- Fast man är jäkligt försiktig nu... tur att motivationen reser sig långsammare.

Losern96

Guest
Där tar du fel. Jag är 0% motivationsduellant på betan och jag får fortfarande 0 exp per duell. :) Så än kommer du inte undan från oss, hahaha.

- Fast man är jäkligt försiktig nu... tur att motivationen reser sig långsammare.
Majoriteten av de som kör nu kommer inte kunna hålla 0% motivation. Och det är det som är skönt. Behöver ändå inte bry mig om er eftersom jag är i så mycket högre duellnivå.

Tuffa uffe

Guest
tomcat13 är du med så käns den med 2.0 med the west om 2.0 kommer in käns den som den är som mw3 men men:eek:

Har du verkligen spelat Call of duty? Är ett FPS spel! Eller har rökt ett Corn flake paket innan?

Stora skillnader på dem här två spelen!

mansor

Member
haha

Tuffa uffe

har du mw3 elle nån ? ps3 ?

så stor stil ändras från the west och 2.0

the west är the west 2.0 är mw3 nya stil vad behöver vi den till ? nea rök är inget för mig jag fick nån av loser vet inte vad den var men ;)

mansor

Member
en anna fråg

tjo spelar 1 5 co

så om då 2.0 kommit in försvinner mina gubbe från värd 1 5 då elle ?

Steph

Guest
Jag vet inte exakt vad som hände, men problemet ska vara fixat, annars får ni gärna meddela det så att jag kan meddela teknikerna om att vi har problem.

TheHammer

Guest
Nej nu funkar det på alla världar jag spelar igen. arizona hoppa igång nyss som sista typ :)