Version 2.0 - Förflyttning av städer, karaktärer och fort (Diskussion och frågor)

Tuffa uffe

Guest
Alltså vad vill INN med spelet ?

Ha kvar spelare och göra spelet efter spelarna önskemål? :eek:

Släppa 2,0 och få mindre spelare för spelet är inte anpassat efter kunderna krav?:confused:

Ni ska skicka in 2,0 som inte är så populär på net servern. Tror ni ska bli mer populär här på se elller är ni ute efter Nugget pengar?

:mad:

SB40plus

Guest
Det är kortsiktiga pengar man vill åt förstås. Det spelar ingen roll om alla spelare slutat om ett år.
Det är inte vettigt att behöva betala så mycket som behövs för att kunna spela framgångsrikt på de nya världarna. Och det kommer nog bara att bli mer av den varan...
Om man hårdrar det en smula kan man säga att Innogames försöker komma dithän att man bara har en spelare som betalar flera hundra miljoner om året för att få spela ett webbläsarspel.
Skulle inte tro att det kommer att hända dock.
Jag vet inte hur mycket pengar de verkligen tjänar på .se, men antalet spelare är nere på ett par procent av antalet när det var som flest - och nu ska man kompensera detta genom att höja priset istället för att försöka behålla spelarna. Skruvat...

Tuffa uffe

Guest
Allt som dem klaga på Net verka INN har fulltständigt skitit i!
Chatten är kass! Finns bara ett rum över hela världen? Provat byta från 2,0 men går inte!

Går inte lira via iphone heller mer !
Sen berget i mitten är så korkat som kunde vara!

Sen bygga barracker. 100 tygrör , 100 bomull , 75 hammare! Fan tänker nöterna här????

Senast redigerad av en moderator:

Squadron

Member
Allt som dem klaga på Net verka INN har fulltständigt skitit i!
Chatten är kass! Finns bara ett rum över hela världen? Provat byta från 2,0 men går inte!

Går inte lira via iphone heller mer !
Sen berget i mitten är så korkat som kunde vara!

Sen bygga barracker. 100 tygrör , 100 bomull , 75 hammare! Fan tänker nöterna här????
Chatten är kass, och det har som sagt påpekats sedan dag 1 på betan,

"Världschatten" Tycker jag personligen är nice i dagsläget.
Berget i mitten kommer antagligen blir något sedan.
Att bygga i forten såg jag med som ett stort problem, men har du kört "Plocka bomull" ? Man lootar ju en hel del i 2.0

SB40plus

Guest
Jag vill minnas att det utlovades en dynamisk position av karaktären mellan olika platser. Vi har fått en liten animation som ser ut som detta, men det verkar inte som det fungerar i verkligheten?

Tuffa uffe

Guest
Chatten är kass, och det har som sagt påpekats sedan dag 1 på betan,

"Världschatten" Tycker jag personligen är nice i dagsläget.
Berget i mitten kommer antagligen blir något sedan.
Att bygga i forten såg jag med som ett stort problem, men har du kört "Plocka bomull" ? Man lootar ju en hel del i 2.0
Körde som arbeta som handelresan och efter 2H fick jag 1 guldsand!

Utan premie!

Tycker otroligt korkat uppbyggt