Vilken karaktärsklass hade du tänkt välja på värld 4?

Vilken karaktärklass tänker du välja på värld 4?

• Totalt antal röstare
    66
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

mff1993

Member
Hej!

Som rubriken antyder vill jag nu ha reda på vilka karaktärsklasser ni hade tänkt vara på värld 4?

kingen25

Member
Jag står och väljer mellan att bli soldat eller duellist. Soldat är ju riktigt bra med sina fördelar. d.v.s 5 mer poäng på hp, vapen 3 nivåer tidigare och 50% i taktik. Men jag skulle behöva dom den där motivationen för dueller som duellist har...

Det blir nog duellist tror jag.. har aldrig varit det nån gång, har bara varit soldat. Så jag får ta och prova nått nytt :)

calleG

Member
Det blir soldat för mig denna gången. Dock kommer jag inte vara duellinriktad, iallfall inte i början.

slim the hid

Guest
Kommer bli soldat

Kommer välja soldat så jar jag olika i alla världar :)

RichardaRetard

Guest
Du kan lägga till ett annat alternativ: Gröngöling, oavsett om det inte får några röster :)

General-Kraft

Guest
Blir nog Äventyrare på denna värld.
Guldgrävare om man ska va petig =)

Elrond

Guest
inte för att jag spelar på V4(av mina egna anledningar, inte gnället som dom flesta kör med) så hade det blivit soldat, motivering till varför?

jo för att jag har testat alla karaktärer, och soldaten är helt enkelt i min smak, för att dom är utmärkta duellister och fortstridare. hp bonusen är verkligen utmärkt, och har hjälpt enormt flertalet gånger.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.